Veel gestelde vragen

Wanneer zijn jullie geopend voor catering en verhuurmaterialen?

  • Voor het leveren van catering en verhuurmaterialen zijn wij het hele jaar door 7 dagen per week geopend met uitzondering van de noordelijke bouwvakvakantie, kerst en oud en nieuw. Meerdere bijzondere sluitingsdagen geven wij aan op de homepagina
  • Afhalen en retourneren van verhuurmaterialen altijd op tijdstip in overleg

Hoe kan ik het beste reserveren?

  • Reserveren bij voorkeur via het reserveringsformulier op de website.
  • Telefonisch via 0512-461868 of 06-28486017

Kan ik ook reserveringen bij jullie doen zoals springkussen, koelbuffet of koelwagen

  • Wij zoeken met u naar een zo compleet mogelijk plan en bieden u daarbij mogelijkheden aan.

Hoeveel dagen heb ik de producten in bezit voor de genoemde huurprijs?

  • Dag 1 is leveren, dag 2 is gebruiken en dag 3 is retourneren. Wijzigingen zijn altijd bespreekbaar.

Hoeveel kost het als ik een product meerdere dagen wil huren?

  • U kunt vrijblijvend een offerte laten maken

Moet ik de tenten en andere materialen schoon en droog retourneren?

  • U dient alles schoon en droog te retourneren. Bij regenachtig weer eventueel tijdstip van retourneren aanpassen. Dit in overleg.

Moet ik Schades en defecten altijd melden?

  • U dient schades en defecten altijd te melden, anders worden deze achteraf nog in rekening gebracht.

Zijn de gehuurde producten verzekerd?

  • Alle gehuurde producten zijn voor eigen risico. Dus ook storm en brandschade.Zie verder de algemene huurvoorwaarden. Wilt u verzekerd zijn, dan kunt u via uw eigen verzekering een tijdelijke evenementenverzekering afsluiten.

Hoeveel bezorgkosten betaal ik?

  • Wij bezorgen uw catering gratis op locatie binnen een straal van 5 kilometer. Buiten een straal van 5 kilometer betaald u €0,35 per kilometer.
  • De verhuurmaterialen zijn standaard zelf halen en brengen.

Kunnen wij de bbq ook door jullie laten schoonmaken?

  • Voor het schoonmaken van de bbq rekenen wij een bedrag van €20,00 per bbq.